Reklamációk
- Ha a termék használat közben sérül, törik vagy hibás, akkor a termékre garanciális igényt kell érvényesíteni.
- Minden általunk értékesített termékre vonatkozik a garancia, és Önnek teljes jogában áll a hibás terméket új termékre cserélni vagy visszatérítést kapni.
- A jótállási idő nem tévesztendő össze a termék élettartamával, azaz azzal az időtartammal, ameddig az áru (megfelelő használat mellett, beleértve a gondosságot is, valamint a használat körülményeitől és intenzitásától függően) eláll.
- A mechanikai sérülés vagy leejtés okozta szennyeződések és sérülések nem tartoznak a garancia hatálya alá.
- Utánvétellel küldött csomagokat nem fogadunk el!
Eljárás
Jelentkezzen be az áruházi fiókjába, és keresse meg a reklamálni kívánt terméket tartalmazó rendelést, kattintson a + Kiválasztás gombra, majd töltse ki a reklamációs űrlapot. Munkanapokon 24-48 órán belül munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja Önt a reklamációs eljárás további szükséges lépéseiről.
Alternatívaként írhat nekünk egy e-mailt, amelyben leírja panaszát, ha lehetséges, azonnal csatoljon fényképeket.
Ha úgy találja, hogy a reklamáció feldolgozásához a terméket el kell küldenie hozzánk, kérjük, gondosan védje meg és küldje el a terméket a munkatársunktól kapott panaszbejelentővel együtt az üzlet címére.
Paxy - All4Mobi
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Győr
Az áru átvételétől számított maximum 14 napon belül - általában 2-5 munkanapon belül - választ kap.
Abban az esetben, ha az üzlet vásárlója nem ért egyet cégünkkel az áruval kapcsolatos panasz kezelésével kapcsolatban, lehetősége van peren kívüli vitarendezési módszerek igénybevételére. Az adásvételi szerződésből eredő vitás kérdéseket a varsói Lengyel Kereskedelmi Kamara Választottbírósága mellett működő Mediációs Központ közvetítői közvetítéssel rendezhetik, a bíróságnak a közvetítési kérelem benyújtásának napján hatályos szabályzata szerint.